Bize Ulaşın: +90 212 371 8668 info@sibertis.com.tr

This post is also available in: English

BT YÖNETİM SİSTEMLERİ

Çözümler > Altyapı çözümleri > BT Yönetim Sistemler

BT SERVİS YÖNETİM SİSTEMLERİ

Yönetim Sistemleri bir işletmede herhangi bir varlık üzerindeki yönetim süreçlerinin otomatik hale getiren çözümlerdir. Söz konusu ‘varlık’ BT yardım masası gibi teknik ya da İK ya da süreç yönetimi teknik olmayan herhangi bir obje olabilir. Sibertis olarak bu konuda dünya lideri ve Gartner raporunda liderler kategorisinde yer alan ServiceNOW firması ile iş ortaklığı yapıyoruz ve aşağıda sıralanan BT Yönetim Sistemleri projelerinde uzmanız ve müşterilerimize ihtiyaç analizi, özelleştirme, devreye alma ve eğitim hizmetleri sağlıyoruz.

Yardım Masası ve servis otomasyon sistemleri devreye alımı

Bakım ve destek yönetimi ve iş sürekliliği destek sistemleri devreye alımı

Güvenlik Operasyonları Yönetimi (Security Operations Management – SOC) orkestrasyonu ve otomasyonu

Görüntüleme, ağ performans sistemleri altyapı ekipmanları ve uygulamalarının sağlanması ve devreye alımı

ServiceNOW BT Servis Yönetim Sistemi ile Yapabilecekleriniz

Olay Yönetimi

Plansız bir kesintiler otomatik yönlendirme, artan işbirliği ve ortak hedefler sayesinde daha çabuk düzeltilir 

Problem Yönetimi

Hizmet kesintilerinin iş üzerindeki etkisi en aza indirilir ve ITIL tarafından kanıtlanmış uygulamalar kullanılarak gelecekteki kesintiler önlenir

Değişim Yönetimi

BT değişim süreçleri oluşturulma, risk değerlendirilmesi, çakışma tespiti ve çevresel değişiklikler açısından kontrol edilir

Makine Öğrenimi

Makine öğrenimi sayesinde sorunlar otomatik olarak sınıflandırılır, yönlendirilir ve önceliklendirilir

Karşılaştırma

Servis performansınızı diğer şirketlerdeki meslektaşlarınızın performansları ve sektör ortalamaları ile karşılaştırabilirsiniz

Yapılandırma Yönetimi

Yapılandırma yönetimi veritabanı (CMDB) ile, kuruluşunuzun BT ortamını, hizmet etki analizi, varlık yönetimi, uyumluluk ve yapılandırma yönetimi alanlarında kolaylıkla anlayabilirsiniz

İstek Yönetimi

Mükerrer servisler ortadan kalkar, bilgi  doğruluğu garanti edilir ve otomatikleştirilmiş iş akışları, onay kuralları ve hizmet seviyesi sözleşmeleri tarafından yönetilen, yayınlanan bir BT hizmetleri kataloğu sayesinde operasyonel maliyetler azalır

Bilgi Yönetimi

Çözüm önerilerinin listelendiği kılavuz sayesinde müşterilerin ya da çalışanların yardım masasına başvurmadıkları durumlarda kalite artar, sorunlar daha çabuk çözülür

Verimlilik

Altyapı ve teknik uzman kaynaklarınızı daha verimli kullanırsınız

Raporlar, Yönetim Paneli

Önceden tanımlanmış ve özelleştirilmiş raporları alabilir göz alıcı kontrol panelleri oluşturabilirsiniz

Service Seviyesi Yönetimi

Servis sağlayıcılar ve müşteriler ile olan tüm hizmet taahhütlerini belgeleyebilir, izleyebilir ve bu sayede takımınızın performansını artırabilirsiniz

Anket ve Değerlendirmeler

Anketler sayesinde müşteri deneyimi ve memnuniyet doğru şekilde ölçülür

Gartner’ın Ağustos 2017 tarihinde yayınladığı BT Servis Yönetim Araçları raporuna göre ServiceNow tüm üreticiler arasında Lider konumundadır.

Bizimle İletişime Geçin

7 + 8 =

 

İstanbul Genel Merkez

Esentepe Mah. Büyükdere Cad. Tekfen Kulesi 8. Kat Levent 34394 Şişli/İstanbul

Tel: 0 212 371 8668

Ataşehir Operasyon Merkezi

Vedat Günyol Cad. Flora Plaza 23. Kat Ofis No: 2302 Ataşehir/İstanbul

Ortadoğu Bölge Ofisi - Dubai

Emirates Towers, Sheikh Zayed Road, Level 41, PO Box: 31303 Dubai/UAE

Tel: +971 4 319 7359

info@sibertis.com.tr